ניתוח ברך בשיטה קינמטית

ניתוח מורכב

כל ניתוח עלול להיות ניתוח מורכב שמצריך רמת מיומנות גבוהה.
למרות שניתוחי ברך הם ניתוחים נפוצים מאד ועם סיכויי הצלחה גבוהים הקלה משמעותית בכאב לאחר הניתוח חשוב תמיד לשאוף להשתמש בטכנולוגיות החדשות ביותר בתחום, הכוללות את הגישות המתקדמות ביותר, כי אז סיכויי הצלחת הניתוח יהיו הגבוהים ביותר וכמובן גם זמן ההחלמה יהיה קצר הרבה יותר.

ניתוח בשיטה הקינמטית לרפא את הברך

לעיתים במקרים שלכאבים בברכיים זה עלול לנבוע מבעיות בחלק הפנימי של הברך עליו מוטל רוב העומס בנשיאת המשקל או עומס, ועל פי הגישה החדשנית של החלפת ברך קינמטית ממקמים שתל שלמעשה מחדש את הברך באותו המקום בו נמצאת הברך הטבעית, כלומר המחשבה הקיימת מאחורי גישה זו היא שככל שיוצר חיקוי טוב יותר שמחקה בצורה מדויקת את המודל הטבעי של הברך, כך ריפוי הברך יהיה מהיר יותר ויהיו תוצאות טובות יותר מבחינת החלמת ותפקוד המנותח. ניתוח בשיטה קינמטית מוצלח יתבטא בהחלמה של המנותח ובטווח תנועה מעולה של המנותח לאחר הניתוח.

ניתוח בשיטה קינמטית שיטה עתידנית מצליחה

שחיקת מפרק הברך היא תופעה נפוצה ממנה סובלים רבים כאשר הגורמים לשחיקה עלולים להיות מגוונים, והשחיקה עלולה להוביל לכאבים עזים וכן להגבלה ניכרת בתנועה.
לכן הניתוח להחלפת ברך בשיטה הקינמטית היא גישה חדשנית ביותר, המאפשרת לשחזר באופן מדויק וטבעי ביותר את אופן התנועה של הברך וכתוצאה מכך לאפשר החלמה מהירה, חזרה לשגרה ותנועה טבעית יותר לאחר הניתוח.
אם קיימים מצבים של שחיקה וניוון של המפרק כתוצאה מדלקות או מחבלות, השחיקה מובילה לכאבים כרוניים בברך, להגבלה בתנועה וכן לירידה ניכרת באיכות חייהם של החולים.
רק כאשר שחיקת הברך היא בשלבים הראשונים של המחלה, הטיפול המקובל יהיה תרופתי עם נוגדי דלקת ונוגדי כאבים. יתבצעו גם תרגילי פיזיותרפיה שונים על מנת לחזק את השרירים סביב הברך.
במצבים שונים ניתן אף לטפל במחלה בעזרת הזרקות של סטרואידים לאזור הברך או הזרקות של חומצה היאלורונית, וטיפולים אלה לעיתים מצליחים, מסייעים בהורדת רמות הכאב ובשיפור איכות חייהם של החולים, אך כאשר חלה החמרה כללית והשחיקה גוברת לטיפולים אלו אין משמעות ונשקלת האפשרות של הניתוח ושל החלפת המרק.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​