החלפת ברך מלאה

לקבל ברך חדשה

במקרים רבים כאשר העצמות נשחקות ניתן להגיע למצב בו הברך אינה ראויה לתפקוד, היא נמצאת בשחיקה משמעותית או גורמת לצליעה ולכאבים גדולים. כיום לאור ההתפתחויות מתקדמות בעולם הרפואה, החלפת הברך הפך לניתוח פופולארי ונפוץ שאינו כרוך בסיכונים ומסתיים בהצלחה גדולה.
הלקוח זוכה לברך חדשה תוך החלמה מלאה בפרק זמן קצר, ואיכות החיים שלו משתפרת בצורה משמעותית ביותר.

החלפת ברך מלאה להקפיד על המקצועיות

ככל ניתוח אחר גם החלפת הברך היא ניתוח שנמשך זמן לא קצר, ודורש כמובן להקפיד על המקצועיות ואת המומחיות והניסיון הרבים ביותר.
בחרו ברופא המומחה לתחום ושמאחוריו מאות ניתוחי ברך מוצלחים עם פציינטים מאושרים ששיפרו את איכות החיים שלהם בצורה ניכרת. התהליך אינו קצר ומלווה בהכנה רבה כמו גם ביום עד יומיים אשפוז והמשך של פיזיותרפיה ומעקב חשוב, לכן אלו נושאים מהותיים שלבחירת הרופא הטוב ביותר תהיה השפעה רבה עליהם.
הברך מורכבת ממדורים שונים, והניתוח תלוי במקומות בהם יש פגיעה.
כאשר רק מדור אחד פגוע נעדיף כמובן לבצע החלפה חלקית של הברך.
הניתוח המוצלח מטרתו לשפר את מצבכם הפיזי באופן משמעותי. הצלחת הניתוח תלויה גם בתהליך השיקומי וברמת שיתוף הפעולה של המטופל אחרי הניתוח.
לאורך התהליך ובמרפאה יתבצע אבחון מקיף אשר דרכו נאתר את הסיבות לבעיה שגורמת לתנועה המוגבלת של הברך ולאחר מכן נתכנן את מהלך הניתוח להחלפת הברך.

החלפת ברך מלאה לחזור לפעילות מהנה

אז אם חשוב לכם לחזור לבריאות האיתנה שלכם עם שתי רגליים מתפקדות, נמרצות שמאפשרות לא רק חיי שגרה תקינים אלא גם את כל הפעילויות המהנות שחשובות כמו הליכה בטיולים, ריצה וכל פעילות בסיסית מהנה אחרת, כדאי יהיה להקפיד לתכנן את ניתוח החלפת הברך תחת ידיו המיומנות והמקצועיות של רופא מנתח מומחה לנושא.
ניתוח החלפת ברך מלאה יכול לגרום גם לכאבים לא קלים בשבועות הראשונים שלאחר הניתוח, אך דבר זה אינו צריך להרתיע או לגרום לחשש רב לחולים כי קיימות כיום שיטות הרדמה חדישות עם אפשרות לחזרה מהירה ובטוחה לפעילות היום יומית שלכם וכן לשגרה שלכם.
השיטה גם מאפשרת להפחית את כמות התרופות נוגד כאבים שנלקחות לאחר הניתוח.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​