אורטופד מומחה למפרק הירך

לבחור באורטופד הטוב ביותר

מצבים של שחיקת עצמות או סחוסים בירכיים יכולים להיות מלווים בכאבים ודורשים טיפול מקצועי ויעיל.
חשוב יהיה לבחור באורטופד הטוב ביותר כי התופעה מלווה לא רק עם תלונות על כאבים, אלא גם עם מצבים לא קלים של הגבלות בתנועה ושיבוש שגרת החיים.
לעיתים ישנם גם סימנים לכך שהתופעה עלולה להיות כבר בשלבי מחלה מתקדמים יותר ובאופן מצער שחיקת הסחוסים היא מצב בדרך כלל שעלול להיות בלתי הפיך.

המלצה על אורטופד מומחה למפרק הירך להביא להחלמה משמעותית

למרות שבמצבים של שחיקת סחוסים לא ניתן יהיה להחזיר את המצב לקדמותו, ניתן בהחלט להאט את התפתחות והתקדמות התופעה.
קודם יש להתבונן בכל המידע הקיים על הבריאות הכללית של המטופל, לבדוק כמה זמן נמשכים הכאבים ובאיזה אופן, כמה סבל קיים וכיצד זה משפיע על התפקוד הגופני ועוד.
כמובן שישי לבצע גם בדיקה גופנית שמטרתה להעריך את איכות התנועה, יציבות וחוזק הברך וכדומה.

המלצה על אורטופד מומלץ למפרק הירך לאבחן את כל המאפיינים

אורטופד איכותי יאבחן כל נקודה הקשורה לכאבים או לשחיקה של מפרקי הירך, ובצילומי רנטגן ניתן יהיה לאבחן מאפיינים כמו מרפקים צרים, צמיחת עצם סביב המרפק, הסתיידות שנוצרת בין העצמות, וגם בצילומי אם אר איי ניתן יהיה להבחין במצבים של שחיקה, בייחוד כאשר הם בתחילתם, וכל אבחנה אחרת אותה לא ניתן לראות בצילומי רנטגן פשוטים, ועם פגישת הייעוץ עם הרופא, ולאחר האבחון יחד עם החולה והצפייה בתוצאות הבדיקות וצילומי הרנטגן ניתן יהיה לקבל תמונה מלאה יותר לגבי בעיות במרפקים, דרגות השחיקה וכך להמליץ כמובן על הטיפול הטוב ביותר.
חשב לזכור שבייחוד במקרים בהם נדרש להחליף את המפרק בניתוח, לרוב בשלושת הימים הראשונים החולה יאושפז בבית החולים, כדי להמשיך להיות במעקב של צוות של רופאים, אחיות, וכן יעבור טיפול פיזיותרפי שמטרתו להפחית מצבים של נפיחות או בצקת, להגדיל את הגמישות של החולה ואת טווחי התנועה שלו, לחזק את שרירי הגפיים, למנוע קרישות דם ולאפשר חזרה מהירה לתפקוד יום יומי, ואלו תרגילים שנעשים גם באמצעות ירידה מהמיטה באופן עצמאי, הליכה עם עזרים, עליה וירידה במדרגות וכדומה, 
המלצה על אורטופד מומחה למפרק הירך.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​